Relativt rolig start på veckan må ja säga!

Har nu skrivit på avtalet för lägenheten och sagt upp vårt fina lilla gårdshus vi stormtrivits i ett helt år nu. Såg på bostadens hemsida att golven kunde man fått byta redan år 2005 gratis så de fula gula golven ska puts väck å lite gråare nyanser ska matcha de nya fina tapeterna i vårt blivande hem :D






Klockan 05.00 ringde min telefon imorse. Ida-Lisa sa hon behövde hjälp och jag blev tvärt orolig hon tage en älg eller nåt då jag vet hon kört upp till ume från dalarna under natten. Men hon hade fått soppatorsk. Jag hann tänka "f*n inte fem mil härifrån då dör jag" men så var det inte. För hennes skull var det dock värre för ca. 5 km från Holmsund och en mack stannade bilen!! åååå jag skrattar så jag gråter, vad är oddsen??? x'D hon var dock int lika lycklig som kört hela natten och visste inte vad hon skulle ta sig till och reagerade på alla sätt man kan, samtidigt, typ x) Självklart steg ja upp å hämta hon med den tomma bränsledunken i hennes bilen och fixade lite soppa. klockslaget gjorde att trots ja vare utan hon två veckor saknade jag henne helt plötsligt inte så mycket just den stunden ;) haha men blir nog bara att bju igen, shit happens ;D






Tenta på fredag så jag försöker plugga men te och godsaker lockar alltid extra mycket då och koncentrationen åker iväg haha










Älska sparade snapchatbilder :]

Malin
2014-04-29 @ 10:57:36
URL: http://maalinfredriksson.blogg.se

Jag valde eiger 2629 som matta i lägenheten och är jättenöjd :)

Svar: Tack Malin! Jag satt nämnligen och kollade bilder på din blogg från mattläggningen för ditt blev ju kanon! ;D
Anna Lundell S.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annalundells.blogg.se

Flyttade hemifrån Västerbottens fina inland och Lappland till kusten och Umeå för att börja studera hösten 2013 till lärare i idrott och hälsa och religion. Mitt sista år på utbildningen läser jag på distans från Storuman där jag arbetar på Luspengymnasiet parallellt med mina studier. Med mig har jag min jämthundshane Tyson som kom till världen i mars 2014. Skriver om min fartfyllda och livsnjutande vardag med mycket bilder som ofta talar positiva superlativ för sig själv. Jag stormtrivs i min nuvarande lägenhet, i Storuman, med min utbildning, mitt fantastiska jobb och framförallt med alla fina människor jag har runtomkring mig. Jag älskar livet, mitt liv på moln! Och fjällen. Jag älskar fjällen.

RSS 2.0