Hockey 👊

Ante hade fĂ„tt tebaka massa pengar frĂ„n sin gamla volvo vikka han la pĂ„ mig och Ida i SkeĂ„ i fredas nĂ€r dom mötte frölunda. De blev tyvĂ€rr förlust men ja fick se min Ă€lskade Idols tvillingbror! Henke Lundqvist Ă€r typ min mr.grey haha Ă„ ja vill se han live i mĂ„let innan jag dör men Ă€r rĂ€tt han hinner gĂ„ i hockey-pension innan ja ha pengar att Ă„ka te nhl Ă„ se en rangers-match ;p 

Fick se hans tvilling Joel i frölunda istÀllet men lyckades inte med nÄn bild och galna tanter breve gjorde de int lÀttare för dom gjorde sisihg hörda att dom hatade lundqvist ;p




Idag spela skeÄ leksand Ä eftersom ja Ä Ida ha sÄ (satans) trÄkia vÀnner i den hÀr skitstan ville ingen följa oss dit Ä se, trots att vi va ledi imorrn Ä vi had int rÄd Ä Äka ensamma (inte alls bitter nejdÄ) haha. SÄg matchen hos nea Ä ida ist, trevlit de me :) Ä vet ni va, mitt Modo VANN sin första match sen typ mitten pÄ december medans Ä ja sÄg inte ! Appen sportsstats visade iaf 2-1 te modo nÄnÄnn minut kvar av sista men blev ÀndÄ förlÀngning (?!?!) ÄssÄ to dom tydlien ut Ullmark Ä sÄ vann dom:D Ullmark ha vu skadad Ä verka va tbx, hoppas modo med ;p


Hockeynördit inlĂ€gg.. JĂ€jĂ€. Men saknare som fasen. Skrillerna fĂ„ ja i helgen hit sĂ„ fĂ„ se va som hĂ€nd dĂ„ ^^ 
Malin
2015-01-24 @ 10:23:44
URL: http://maalinfredriksson.blogg.se

Ta med mig pÄ hockey..!! Speciellt om ni ska Ä kolla pÄ Modo nÄngÄng ;)

Svar: De kommer en modo-leksand match i fjÀllrÀven vi ev komma Äka Ä se Malin!!;D
Anna Lundell S.

Malin
2015-01-27 @ 22:38:05
URL: http://maalinfredriksson.blogg.se

Åh, ni fĂ„ gĂ€rna höra av er dĂ„! :)




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annalundells.blogg.se

Flyttade hemifrÄn VÀsterbottens fina inland och Lappland till kusten och UmeÄ för att börja studera hösten 2013 till lÀrare i idrott och hÀlsa och religion. Mitt sista Är pÄ utbildningen lÀser jag pÄ distans frÄn Storuman dÀr jag arbetar pÄ Luspengymnasiet parallellt med mina studier. Med mig har jag min jÀmthundshane Tyson som kom till vÀrlden i mars 2014. Skriver om min fartfyllda och livsnjutande vardag med mycket bilder som ofta talar positiva superlativ för sig sjÀlv. Jag stormtrivs i min nuvarande lÀgenhet, i Storuman, med min utbildning, mitt fantastiska jobb och framförallt med alla fina mÀnniskor jag har runtomkring mig. Jag Àlskar livet, mitt liv pÄ moln! Och fjÀllen. Jag Àlskar fjÀllen.

RSS 2.0