Kvalborg

Vakna me en historia frĂ„n mamma sen ja sov 😁 Lill-hjĂ€rtat som Ă€ sjukskriven behöver mer uppmĂ€rksamhet Ă€n nĂ„nsin!! Plus vaktning sĂ„ bandage fĂ„ sitt kvar sĂ„ sover i tvrumme sĂ„ han ska slippa spöa tratten 💔 Sen kom OlleSara me Chiven Ă„ farmor pĂ„ midda Ă„ssĂ„ Kvalborg i knaftn me bröderna medan Sara baka efterrĂ€tt te imöran 😋 Älsk Ă€ i ume Ă„ jobba Ă„ vĂ€nnerna Ă€ alla pĂ„ Ă€ventyr Ă„ bortresta. Men fy fan va ja Ă€ lycklit lottad! Tack livet för att du finns Ă„ Ă€ger 🙌




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annalundells.blogg.se

Flyttade hemifrÄn VÀsterbottens fina inland och Lappland till kusten och UmeÄ för att börja studera hösten 2013 till lÀrare i idrott och hÀlsa och religion. Mitt sista Är pÄ utbildningen lÀser jag pÄ distans frÄn Storuman dÀr jag arbetar pÄ Luspengymnasiet parallellt med mina studier. Med mig har jag min jÀmthundshane Tyson som kom till vÀrlden i mars 2014. Skriver om min fartfyllda och livsnjutande vardag med mycket bilder som ofta talar positiva superlativ för sig sjÀlv. Jag stormtrivs i min nuvarande lÀgenhet, i Storuman, med min utbildning, mitt fantastiska jobb och framförallt med alla fina mÀnniskor jag har runtomkring mig. Jag Àlskar livet, mitt liv pÄ moln! Och fjÀllen. Jag Àlskar fjÀllen.

RSS 2.0