halva veckan check

Tisdan va lååång. Hatar att kliva upp på tisdagar, jämt. Baksmälla från helgen. Blev så den här tisdan me. Inte oväntat haha men sen va dagen lång på jobbet med. 


Onsdan blev bättre. Lättare å kliva upp å bättre dag på jobbet. Avslutade dagen med 30 min volleyboll med några elever som har ett asgrymt lag och sedan tjejträning på nästa idrottshall 1.5 h till. Efter de långprommis med T och nu äntligen isäng! Lång dag idag med men inte i samma bemärkelse 😊


Ändå dagarna går långsamt går veckorna FORT. Åh tack å lov för de, att det snart är helg igen så ja få träffa karln min. Vure allens för bortskämd me å få ha han som sambo nästan en månad! ❤





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annalundells.blogg.se

Flyttade hemifrån Västerbottens fina inland och Lappland till kusten och Umeå för att börja studera hösten 2013 till lärare i idrott och hälsa och religion. Mitt sista år på utbildningen läser jag på distans från Storuman där jag arbetar på Luspengymnasiet parallellt med mina studier. Med mig har jag min jämthundshane Tyson som kom till världen i mars 2014. Skriver om min fartfyllda och livsnjutande vardag med mycket bilder som ofta talar positiva superlativ för sig själv. Jag stormtrivs i min nuvarande lägenhet, i Storuman, med min utbildning, mitt fantastiska jobb och framförallt med alla fina människor jag har runtomkring mig. Jag älskar livet, mitt liv på moln! Och fjällen. Jag älskar fjällen.

RSS 2.0