Höst(vinter?)lov

Som lärare jobba man ju 45 h i veckan men då ha man då lov åh! 🤩

Förra veckan hade vi arbetsdagar mån, tis, ons varav måndagen tillbringades i Tärna på Digi-camp med typ alla lärare i kommunen. Jag fick hålla i en workshop där vi filmade rörelselsekvaliteer och progression genom en IKT-uppgift jag kör med mina elever,(Informations- och kommunikationsteknologi), eftersom styrdokuemten fått nytt innehåll om digitalisering av undervisningen vilket jag även fick visa fungerar i praktiska ämnen 😊 
Jag var dock helt död efter helgens bravader med dubbla jaktdagar, med fällningar på båda, skogs-drama samt partaj och utgång så ja hade en tung måndag. Hade en kollega som frågade hur jag mådde då hon inte kände igen mig och fick höra av kontorskamraten Sofia på tisdan att en annan kollega frågat henne hur jag mådde då jag inte va mig själv 😂 Som tur är ringde jag Sofia redan söndag kväll och berättade om den tuffa helgen så hon visste ju 💪😁


Har haft Jimmy som sambo meste en månad nu å han jobba eftermidda förra veckan. Detta resulterade i att jag julpyntade torsdag kväll 🙈🙉🙊 Åh eftersom Jimmy va ledi freda åkte vi till Ammarnäs för första gången sedan i mitten av april 🤩🤩 MINA FINA 😍😍😍 å farsan va åh där 🤗




FJÄLLEN. ÄLSKAR. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annalundells.blogg.se

Flyttade hemifrån Västerbottens fina inland och Lappland till kusten och Umeå för att börja studera hösten 2013 till lärare i idrott och hälsa och religion. Mitt sista år på utbildningen läser jag på distans från Storuman där jag arbetar på Luspengymnasiet parallellt med mina studier. Med mig har jag min jämthundshane Tyson som kom till världen i mars 2014. Skriver om min fartfyllda och livsnjutande vardag med mycket bilder som ofta talar positiva superlativ för sig själv. Jag stormtrivs i min nuvarande lägenhet, i Storuman, med min utbildning, mitt fantastiska jobb och framförallt med alla fina människor jag har runtomkring mig. Jag älskar livet, mitt liv på moln! Och fjällen. Jag älskar fjällen.

RSS 2.0