Näst bäst i världen 👑

Always no ONE for me ❤ Bäst är hon eller stavas det beast?!?!? Fjärde matchen innan semifinal protestera hon mot domarnas beslut att hon förlora. Gick till om-match å hon vann!! Saaaatan så rassan hon va, hörde de ända hem!! Å ja ha int fått mkr gjort på jobbe ida som satt å gorilla-skrek på distans, å lunchen dick ja ta 13.30 på macken me två körvar på väg te nästa lektion 😂 Å imorrn jakt så får streama ikapp sen pga skit-telefonbatteri 😑😑 I semin mötte Vicky dock min elev som i veckan vunnit två VM guld i junior å tävla i senior idag. Jobbigt va de då ja hejjat arselet av mig på Vicky i deras tidigare matcher samtidigt som jag nu försökt peppa eleven som representera Luspen å ja ä allens för mkt vinnarskalle åt Biccy 😅 men he gick som en dans. Vicky är starkare och bättre å de visade hon även idag, ännu en gång! 🤩🤩


Dubbelladda för morrondan. Jakt å V fkn M!!!!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annalundells.blogg.se

Flyttade hemifrån Västerbottens fina inland och Lappland till kusten och Umeå för att börja studera hösten 2013 till lärare i idrott och hälsa och religion. Mitt sista år på utbildningen läser jag på distans från Storuman där jag arbetar på Luspengymnasiet parallellt med mina studier. Med mig har jag min jämthundshane Tyson som kom till världen i mars 2014. Skriver om min fartfyllda och livsnjutande vardag med mycket bilder som ofta talar positiva superlativ för sig själv. Jag stormtrivs i min nuvarande lägenhet, i Storuman, med min utbildning, mitt fantastiska jobb och framförallt med alla fina människor jag har runtomkring mig. Jag älskar livet, mitt liv på moln! Och fjällen. Jag älskar fjällen.

RSS 2.0